Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Introduction

  Πολύ αγενές εκ μέρους μου να γράφω τόση ώρα κουλά πράγματα και να μην έχω ακόμη συστηθεί.
  Γεια!
 Είμαι η Χλόη. Είμαι 18 και σπουδάζω την εξαίρετη επιστήμη που λέγεται χημεία. Μαθαίνω επίσης πιάνο, σαξόφωνο και κάνω αντίστιξη.  
  Μου αρέσει γενικότερα η μουσική και το θέατρο και η λογοτεχνία και ο κινηματογράφος και τα ποιήματα και οι εκδρομές και οι συναυλίες και οι επιστήμες και τα ταξίδια και οι παραστάσεις και οι βόλτες με φίλους ένα ηλιόλουστο δειλινό με λίγο αεράκι και ο ήχος της βροχής όταν πέφτει με δύναμη στο παράθυρο και η μυρωδιά της και τα σαλιγκάρια και τα ουράνια τόξα που την ακολουθούν και το ποδήλατο και η ηρεμία που νιώθω κοιτώντας τη θάλασσα, μα πως γίνεται να ζει κανείς σε πόλη χωρίς θάλασσα και να μη τον πιάνει κατάθλιψη, και τα βραδινά φωτάκια και τα παιχνίδια, ποτέ δεν είναι κανείς αρκετά μεγάλος για παιχνίδια, και η κατάβαση ενός χιονισμένου βουνού με σκι, πραγματική ελευθερία μέσα στην απόλυτη ομορφιά της φύσης, και το κολύμπι σε εξωτικές παραλίες και τα χαμόγελα και οι αγκαλιές και τα καλοκαιρινά φορέματα και τα γλυκά φιλιά και τα αστέρια και ο ήχος των κυμάτων που σκάνε  πάνω στα βράχια και τα καβούρια και η αγάπη και το φεγγάρι και τα λουλούδια και οι πεταλούδες και ο μεσημεριανός ύπνος και τα δημητριακά για πρωινό και η οικογενειακή θαλπωρή και τα τραγούδια στο δρόμο και οι παράξενες γνωριμίες με αγνώστους στο λεωφορείο και οι ιστορίες και η φαντασία και τα όνειρα.
  Και πιθανότατα πολλά άλλα που δε μου έρχονται τώρα στο μυαλό.
 Το πρόβλημα που είχα για αρκετό καιρό τώρα μέχρι σήμερα, είναι ότι ενώ ήθελα, δεν έγραφα τα πράγματα που σκεφτόμουνα είτε επειδή δεν αφιέρωνα τον απαραίτητο χρόνο, είτε επειδή απλώς βαριόμουνα να γράφω, με αποτέλεσμα να ξεχνάω πολλά από αυτά. Για αυτό και αποφάσισα να ξεκινήσω ένα blog ώστε να έχω κάποιο κίνητρο για να αρχίσω να γράφω. Η αλήθεια είναι ότι στις προηγούμενες δημοσιεύσεις ξεκίνησα να γράφω σε 2ο πρόσωπο αλλά ίσως καλύτερο θα ήταν να μην είναι τόσο απρόσωπες, δεν είμαι και σίγουρο, θα δούμε, ίσως να κρατήσω και τα δύο..


καλή αρχή!


2 σχόλια: